susi sorakuopassa » Blogin arkisto » Daddy issues

Daddy issues

10.11.2014 - 17:34 / Wolf.


Kategoria: Angst, Pyhä aivottomuus.



9 vastausta - “Daddy issues”

  1. Rasmus Kirjoittaa:

    Vielä vaikeempaa kuin se, että “kuvittele, että se ihminen olisi tässä vieressä, miten hän perustelisi käytöstään”

  2. kjjo Kirjoittaa:

    Hieno toteutus.

  3. nti Täti Kirjoittaa:

    Siksi se on harjoitus eikä mikään testi. :)

    Nuo ovat muuten varmasti jotain geneerisiä terapiatuoleja, kovin tutun näköisiä. Beigejä?

  4. Wolf Kirjoittaa:

    Joo, beigejä ja tummat käsinojat ja jalat. Ehkä on joku psykoterapiatukku, mistä kaikki terapeutit ostaa niiden tuolit.

  5. Erisa Kirjoittaa:

    En ikinä oikein tiedä, mitä tällaisessa tilanteessa pitäisi sanoa toiselle, mutta komppaan kjjoa ja nti Tätiä. Muista että terapiasi on vasta alussa. Tunnen monta ihmistä joille terapia on tehnyt erittäin hyvää, aina se helpottaa edes joitain asioita, kun olen ainakin saanut käsityksen että tää sun terapeutti on hyvä.

  6. pau. Kirjoittaa:

    Halusin vain tulla kertomaan, että oli hauska ja iloinen yllätys kun “löysin sut” facen uutisista :)
    http://snag.gy/GU9Pz.jpg

  7. Anon Kirjoittaa:

    Heippa, olen käsittänyt että seuraat tumblrin sjw-asioita (kuten anonyymikin), ja halusin vain kysyä että pidätkö plugeja, lävistyksiä ja mohawk-leikkausta cultural appropriationina? Ainakin moni tumpun sjw pitää.

  8. Wolf Kirjoittaa:

    Joku tumblanki puolella on joskus noista irokeeseistä ynnä muista kysyny multa, ja vastaan ihan samalla tavalla nyt: En oikeesti tiedä mikä tässä asiassa olis ns. oikee mielipide. Koska se, että irokeesit ja plugit ja monet lävärit on approprioitu muista kulttuureista on sinänsä fakta, mutta niillä on merkittävä rooli länsimaisen punk- ja anarkistikulttuurin historiassa, samoin kuin plugit ja muut modit on ja on olleet iso osa queer-kulttuuria. Tästä herää se kysymys, että missä vaiheessa jonkun elementin uusi kulttuurinen merkitys on yhtä arvokas kuin sen alkuperäinen merkitys — vai onko se koskaan. Mä en tiedä. Mulla ei ole asiantuntemusta.

    Mulla on ollu keesi teininä monta vuotta, en tosin varmaan enää leikkais. Mulla on tunnelit korvissa. Että sikäli mulla ei oo mitään auktoriteettia sanoa tästä asiasta yhtään mitään. Odotan muiden fiksumpia ajatuksia.

  9. Onemankvartet Kirjoittaa:

    Vähän myöhässä heitän oman näkemykseni tohon irokeesi tms. asiaan. Ite muistan kun oli joskus puhetta dreadlockseista ja siitä että onko ne cultural appropriationia. Locksejahan pidetään rastafarikulttuurin osana jota se kyllä myös onkin (siitä nimityskin, rastat) mut se on kuitenkin tosi kansainvälinen tyyli ja sitä on luontasesti esiintynyt muuallakin kuin rastafarien piireissä.

    Jos multa kysytään niin jokainen saa pukeutua ja laittaa hiuksensa miten itse haluaa. On vähän omituinen ajatus, että yksi kulttuuri voisi patentoida tietyn tavan tehdä asioita. Kulttuurien kehittyminenhän mun käsittääkseni on juuri sitä että ihmiset ottaa vaikutteita ja lainaa muilta kulttuureilta. Jos asiat tekee rispektillä, ei siinä pitäs imo olla ongelmaa. Tietty joku saattaa ajatella toisin ja se on ok myös.

    Rispektin merkitystä kyllä korostan tosi paljon. Nää yliseksualisoidut ja stereotypisoidut halloweenasut nyt menee roimasti sen hyvän maun rajan yli, ja samoin mun mielestä on vähintäänkin arveluttavaa että Che Guevaran naama näkyy t-paidoissa sellasten ihmisten päällä, jotka ei tiedä koko tyypistä mitään. Guevaran naama rinnuksissaan kulkevalle



Blogroll

Minä muualla

Päheit nettisarjiksii

Kategoriat

Archives